loading...
the best game download center
مهدی باقرزاده بازدید : 113 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.


مهدی باقرزاده بازدید : 94 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

stronghold3 cover small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 


مهدی باقرزاده بازدید : 130 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی جدید Global Ops Commando Libya
Global Ops Commando Libya عنوان یکی از بهترین و جدیدترین بازی های به سبک اکشن بوده که در اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی bitComposer منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Spectral Games ساخته شده است.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی زیبا دارم.لیبی در طول گذر زمان و تاریخچه ی نداشته ی خود مشهور به دولت های بی ثبات است. لیبی به طور سنتی به سه منطقه اصلی به نام‌های «اقلیم طرابلس»، «فزّان» و «بَرقه» بخش می‌شود که این سه منطقه در زبان‌های غربی به ترتیب Tripolitania و Fezzan و Cyrenaica نامیده می‌شوند. جنگ مداوم مدنی و درگیری های نظامی این کشور را احاطه کرده است.بازی Global Ops - Commando Libya یک بازی اکشن ویدویی بوده که به جد میتوانم بگویم یکی از بهترین های اکشن امسال خواهد بود.گیمر در این بازی در نقش یکی از فرماندهان گروه بین المللی بوده و وظیفه دارد تا با شورشیان داخلی و اختلالگران مبارزه کنید.در یک جمله آرامش را به لیبی برگردانید.انواع و اقسام سلاح های پیشرفته در این بازی به نمایش گذاشته میشود.
مهدی باقرزاده بازدید : 173 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Martial Arts Capoeira 2012

Martial Arts Capoeira 2012 : یادش بخیر پای پلی استیشن 1 مینشستیم و بازی تیکن رو با دوستان انجام میدادیم و همیشه هم یکی از فراد قدرتمند آن eddy بود که با حرکات رقص مانند خودش که نوعی ورزش رزمی به نام capoeira برزیلی است حریفان را بر زمین میخکوب میکرد که البته خیلی ها نمیدانستند حرکات یک نوع ورزش رزمیست ..حالا بعد آن همه سال شاید بتوانید بفهمید که این ورزش رزمی چگونه است.. تیکنی دیگر در راه است در جمع حریفان قدرتمند و قدر رزمی کار capoeira .. بزنید و از تکنیکتان استفاده کنید تا حریفان را مغلوب کنید.هر چه رقص پا و تکنیک شما برترباشد قدرت شما بیشتر است..جامها و افتخارات در انتظار شماست.پس تمرین کنید و با حرکات خود حریفان را از میدان به در کنید.گرافیک بازی عالیست و پیشنهاد میکنیم این بازی رو از دست ندید..


مهدی باقرزاده بازدید : 97 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Angry Birds v2.0.0 Cracked GAME Merry Christmas

  نسخه جدید دوم بازی محبوب پرندگان خشمگین که به مناسبت کریسمس 2012 ساخته و ویرایش شده و مراحلی بالغ بر 300 مرحله دارد و شما را ساعتها سرگرم خواهد کرد..موضوع بازی از این قرار است كه پرندگان كوچك و زیبایی در حال زندگی آرام خود هستند كه ناگهان یك روز متوجه میشوند كه تخم هایشان دزدیده شده و با كمی تحقیق متوجه میشوند كه دزد تخم ها خوك هایی هستند كه در همسایگی این پرندگان زندگی میكنند . و این پرندگان تصمیم به نابودی خوك ها میگیرند تا تخم هایشان را از چنگ خوك ها در بیاورند.
شروع بازی و مراجل ابتدایی به شما یاد خواهد داد كه در این بازی چگونه باید عمل كنید . به دلیل همین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممكن است فرض كنید با یك بازی ساده رو به رو هستید.اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد.


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 580
  • بازدید کلی : 20,666