loading...
the best game download center
مهدی باقرزاده بازدید : 133 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

Toms Love Letters تالكينگ

بازی امروز  | ارسال زيباترين كارت هاي ولنتاين به دوستان خود با كمك تام و زن افسونگر خود آنجلا.تنها يك نگاه عاشقانه انجلا است كه تام كنترل خود را از دست مي دهد و او را مي بوسد و در آغوش مي گيرد. بهترين كارت هاي تبريك را با اين دو به دوستان خود بفرستيد.

سيستم هاي مورد نياز:

              آندرويد: 2.1 و بالاتر

              رزولوشن: 480×320 و بالاتر

ويژگي هاي منحصر به فرد بازي:

              ورژن بازي : v1.0

              بهترين كيفيت

              بهترين موسيقي عاشقانه

              امكان عكس گرفتن

              امكان ياداشت نوشتن زير عكس ها

              ارسال بهترين كارت هاي ولنتاين

مهدی باقرزاده بازدید : 150 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


عنوانی عجیب از کمپانی نام آشنای Paradox Interactive ساخته شده از سوی استودیوی بازی سازی Neocore Gamesاست . خیلی از منتقدان بازی های رایانه ای ، بازی فوق العاده King Arthur II - Dead Legions را یکی از بزرگترین شگفتی های نو ظهور سال 2012 میلادی میدانند . لژیون مرده عنوانی است که به این بازی اطلاق میشود . شاه آرتور جوان درست بعد از کشیدن شمشیر به سرزمین جنگ زدگان ، اقدام به جمع آوری شواله ها می کند

بازی جدید و استراتژیک King Arthur II - Dead Legions برای کامپیوتر.

بازی جدید و استراتژیک King Arthur II - Dead Legions برای کامپیوتر.

مهدی باقرزاده بازدید : 1349 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

همسایه*هایی از جهنم ۲(به انگلیسی: Neighbors from Hell)یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز است. که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده*است. داستان این بازی در ادامه همسایه*هایی از جهنم است، با این قسمت که آقای همسایه این بار به مسافرت می*رود و شخصیت اصلی (وودی) برای آزار وی او را تعقیت می*کند. این بازی سه شخصیت اضافه نیز نسبت به نسخه اولیه بازی دارد، که شامل مادر و همسفر همسایه و پسر همسفر هستند.
مهدی باقرزاده بازدید : 170 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


نام بازی: Neighbours From Hell Pack
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد
دانلود رایگان سری بازی Neighbours from hell به همراه تعدادی پیش نمایش!!!!!!
مهدی باقرزاده بازدید : 133 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Seasons نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتریک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons كه یكی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های آندروییدی محسوب می شود كه با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید این بازی برای اجرا در رایانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپیوتر منتشر شد. این بازی بسیار زیبا با گرافیك بسیار بالا نصب به حجم بسیار كم بازی و دارا بودن رنگ آمیزی بسیار جذاب و سرگرم كننده می باشد.
نظر یادتون نره>>>
مهدی باقرزاده بازدید : 202 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012


نام بازی: Cities XL 2012
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: strategy
تاریخ انتشار جهانی : 20 October 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 20 October 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 20 October 2011
نوع  فایل : RePack by KaOs
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : single player
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : PEGI 3
قابلیت آنلاین:دارد

تصور کنید در دنیای مجازی رو به حقیقت گام بر میدارید . شهر سازی در اوج اقتدار و حقیقت همان چیزی است که در بازی Cities XL 2012 برای شما گرد آوری شده است . از یک شهر بسیار بزرگ چند میلیون نفر از شهروندان به کرات از کنار دریا رفت و آمد دارند . امکان استفاده از مجموعه های باور نکردنی همراه با  بیش از 1000 ساختمان  و سازه (بیش از 300 ساختمان جدید)، و 62 نوع نقشه مختلف (15 نقشه جدید) با محیط های واقع گرایانه تمام آن چیزی است که برای شما در بازی Cities XL 2012 فراهم شده است .بازی Cities XL 2012 در 20 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد . Cities XL 2012 به بازی کنندگان اجازه می دهد تا شهرهای موردنظر خود را برروی نقشه های سه بعدی واقع گرایانه با بهره گیری از کلکسیونی از ساختمان ها و بناهای بیادماندنی منحصربفرد مبتنی بر الگوی معماری امریکایی، آسیایی و اروپایی بسازند. نقشه های بازی محیط های متنوعی ارائه می نمایند مانند کوه ها، تپه ها، تنگه ها، سواحل و جزیره ها در شرایط آب و هوایی مختل از گرمسیری گرفته تا بیابانی و معتدل مدیترانه ای.. در این بازی بایستی ترکیبی صحیح از سرویس های اجتماعی، فعالیت های مناسب اوقات فراغت، رویدادهای ویژه و دیگر فرصت های شغلی در شهرهای خود به منظور تامین غذا، پوشاک و اشتغال سرگرم نمودن شهروندان خود ایجاد نمایید. دراین بازی هرآنچه برای یک کلان شهر امروزی نیاز است را می توانید بسازید، مواردی مانند تهیه نقشه و ساخت باغ وحشی تازه، پارک های عمومی، مناطق مسکونی یا سیستم های حمل ونقل جدید، همه و همه را می توانید در شهرهای خود ایجاد نمایید و همیشه چالشی جدید ، تازه و مهیج برای مدیران و شهرداران در بازی بسیار زیبای Cities XL وجود خواهد داشت، علاوه بر این سرویس آنلاین بازی هم امکانات مختلفی مانند ارتباط بین شهر شما و شهرهای کاربران دیگری که در سیاره شما هستند را ممکن می سازد. این بازی قابلیت ساخت و ساز کامل و به طور باور نکردنی دارای جزییات " را دارا می باشند. آخرین عنوان از این سری همچنین قابلیت ماد سازی آزاد دارد و برای بازی کنان تازه کار راهنمای درون بازی نیز تعبیه شده است.نوع دسته بندی فایل های این مجوعه به صورت RAR 75x50MEG = 3.49GIG در نظر گفته شده است تا راحتی شما کاربران را فراهم کنیم .در نهایت ، شهر خود را با نهایت قدرت مانور بسازید و از سازه ی خویش لذت دوچندان ببرید ، شهردار !
مهدی باقرزاده بازدید : 147 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

2027 دانلود بازی زیبای دوچرخه سواری Dave Mirra Freestyle BMX

همانطور که می دانید بازی های کامپیوتری نقش بسزایی را در تفریحات کودکان و جوانان و حتی میانسالان ایفا می کنند و اکثر افراد علاوه بر مطالعه روزمره خود زمانی هم به بازی کامپیوتری اختصاص می دهند. در این میان افرادی هستند که سلائق خاصی در انتخاب گیم دارند و بازی که مورد علاقه شان نباشد را انجام نمی دهند.alawardl همانطور که قبلا نشان داده است، سلائق مختلف افراد را در نظر گرفته و بازی های متفاوت با ژانرهای متفاوت را برای دوستان و کاربران عزیز خود در نظر می گیرد. در این پست هم قصد داریم یک گیم بسیار زیبا و جذاب را برای شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز سایت قرار بگیرد. بازی Dave Mirra Freestyle BMX یک بازی بسیار زیبا و جذاب دوچرخه سواری می باشد که نسخه جدید آن یعنی Maximum Remix بر جذابیت و زیبایی این بازی کامپیوتری یا PC Game افزوده است.
مهدی باقرزاده بازدید : 169 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتری Battlefield Play4Free 1.24




نام بازی: Battlefield Play4Free 1.24
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
تاریخ انتشار جهانی : 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : مولتی پلیر
مد مولتی پلیر : نت
حمایت توسط : EA Digital Illusions CE
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Battlefield Play4Free 1.24 عنوانی جدید از سری بازی های بتلفیلد است که به نسخه اخیر این بازی یعنی بتلفیلد 3 بر می گردد.درست چندی پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی Battlefield Play4Free 1.24 برای PCs اعلام حضور پیدا کرده است .این در حالی است که این بازی گیمر را به سمت سری بازی های بتلفیلد آن هم به صورت کاملا رایگان و آنلاین سوق می دهد.جا دارد نقدی کوتاه از سری قبلی بتلفیلد که ارتباط تنگاتنگی با Battlefield Play4Free 1.24 را دارد بیان کنیم :در بازی بتلفیلد 3 ، یک سرباز امریکایی به نام بلک برن وقتی که به هوش می آید خود را به یک صندلی بسته شده می یابد و متوجه می شود توسط افرادی از پنتاگون دستگیر شده است. این افراد با بازجویی از بلک برن می خواهند متوجه بشوند تروریست های روسی در کی و کجای امریکا قصد دارند سومین بمب هسته ای خود را منفجر بکنند. آنها می دانند که اطلاعات مربوط به مکان و زمان این انفجار در گوشه ای از خاطرات بلک برن است و سعی دارند با واکاوی خاطرات بلک برن به این اطلاعات پی ببرند. داستان بازی بسیار جالب است و پر است از غافلگیری و اتفاقات غیر منتظره و این داستان زمانی جالب تر می شود که همراه با یک روایت موازی از افرادی که توسط پنتاگون مامور به پیدا کردن این بمب ها هستند همراه می شود. شاید تنها ایرادی که می توان به این داستان گرفت، پایان آن باشد که بی شباهت به یک فیلم هالیوودی نیست و یکی از عواملی که بشدت در این بازی خودنمایی می کند این است که شخصیت پردازی درست و بسیار واقع گرایانه سربازان است. در یکی از لحظات این بازی که در روستای اراج(همان جایی که دوغش معروف است) اتفاق می افتد بلک برن در حالی که سوار بر جیپ جنگی در کنار هم رزمان خودش است و به صورت سرباز رو به رویش که خواب است نگاه می کند. ناگهان جیپ تکانی می خورد و سرباز با وحشت از خواب می پرد و ابتدا به ساعت و سپس به بلک برن خیره می شود و می گوید: 34 دقیفه خواب بودم .چه خواب زیبایی می دیدم داشتم تو خواب میلک شیک وانیلی می خوردم می دانید تعبیرش چیه. از این لحظات در بازی کم نیست و ارزش بالای داستان بازی به علت وجود همین لحظات جالب است که از بسیاری از عناوین رقیب آنرا متمایز می کند.در بازی Battlefield Play4Free 1.24 گیمر می تواند بین دو تیم به رقابت بپردازد . جنگ بین ایالات متحده و روسیه هست .بازی دارای ترکیبی از تمامی المنت های سری های قبلی بازی بتلفیلد است .مانند : نقشه هایی از Battlefield 2 ،سلاح ها و تحهیزات نظامی از بازی Battlefield: Bad Company 2 !! بازی Battlefield Play4Free 1.24 یک شوتر قوی همراه با تکنولوژی ، گیم پلی فوق العاده همراه با جنگ های بی نظیر بین 32 نفر گیمر است .در نهایت باید بگویم بازی Battlefield Play4Free 1.24 یک شوتر عالی برای طرفداران بازی های اکشن میباشد .
مهدی باقرزاده بازدید : 122 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی کامپیوتری The Saboteur v.1.03



نام بازی: The Saboteur v.1.03
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person / Stealth
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng/Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : Pandemic Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ورژن جدید از سری بازی های The Saboteur را تخت عنوان The Saboteur v.1.03 هم اکنون از میهن دانلود آماده دریافت است . The Saboteur v.1.03 توسط کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Pandemic Studios ساخته و حمایت شد . بدون شک یکی از دردناک ترین و بدترین اتفاقات دنیا جنگ است. جنگ هایی که به سبب مسائل مختلف به وقوع پیوست و در آن ها فقط مردم بی گناه باید تاوان ندانم کاری عده ای قدرت طلب را بدهند. یکی از همین جنگ ها که شاید بدترین آن ها هم باشد، جنگ جهانی دوم بود. جنگ جهانی دوم که بر سر قدرت طلبی هیتلر و حزب نازی به وقوع پیوست جان میلیون ها نفر انسان بی گناه را گرفت. این جنگ که یکی از بزرگترین وقایع تلخ تاریخ بشریت است به سوژه خوبی برای فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری تبدیل شد. البته همین مسئله باعث شد تا جنگ جهانی و کلا جنگ ها بیشتر به سرگرمی تبدیل شوند و آثار بد آن ها کمتر به چشم بیایند. اما به تازگی بازی ای به نام The Saboteur با نگاهی کاملا متفاوت به نقد جنگ جهانی پرداخته است و تاثیرات منفی آن را از زاویه های جدید مورد بررسی قرار داده است. The Saboteur مانند اکثر بازی هایی که سوژه های تاریخی دارند از روایت ها و رویدادهای واقعی بهره می برد که بارزترین آن ها شخصیت اصلی است. شخصیت اصلی بازی که شون دلوین (Sean Devlin) نام دارد از روی فردی به نام ویلیام گرور ویلیامز (William Grover-Williams) طراحی شده است و به همین دلیل شون از لحاظ ظاهری و مهارت بسیار به ویلیامز شبیه است. شون یک فرد ایرلندی است که در راندن اتومبیل های مسابقه ای تبحر خاصی دارد. او در یک مسابقه اتومبیل رانی شرکت می کند اما یک راننده آلمانی برای اینکه او نتواند در مسابقه پیروز شود، در زمان مسابقه اتومبیل شون را پنچر می کند. همین مسئله باعث می شود که شون به همراه یکی از دوستانش که جولز (Jules) نام دارد بعد از مسابقه اتومبیل آن راننده آلمانی را از بین ببرند. اما همین کار باعث می شود تا آلمانی ها آن ها را دستگیر کنند. در بازجویی هایی که از آن ها صورت می گیرد دوست شون کشته می شود. شون که از این بایت بسیار ناراحت می شود تصمیم می گیرد که نازی ها را نابود کند. اما راهی که در آن قدم گذاشته است بسیار خطرناک است. بازی در شهر پاریس روایت می شود که به دست ارتش نازی ها اشغال شده است و همین مسئله بیشتر حس انتقام را در شون تقویت می کند. این بازی جزو آن دسته از بازی هایی است که گرافیک خوب و بسیار هنری دارند. اکثر محیط بازی را رنگ های سیاه و سفید تشکیل داده اند که در آن پرچم نازی ها با قرمزی خاصی دیده می شود. همین سیاه و سفید جلوه دادن شهر پاریس در زمانی که آلمانی ها آن را به تسخیر خود در آورده اند بسیار معنا و مفهموم دارد. شاید یکی از آن ها بی رحم و سنگ دل بودن نازی ها باشد و یا جو بسیار سنگین و ترس آوری باشد که نازی ها بر فضای شهر حاکم کرده اند. شون با فعالیت هایی که در طول بازی انجام می دهد، رنگ را دوباره به شهر باز می گرداند و قسمت های مختلف شهر را از حالت سیاه و سفید خارج می کند. همین کار خودش نشانه بازگشت امید به شهر است. طراحی شخصیت های بازی در سطح خوبی قرار دارند، اما از جزئیات زیادی تشکیل نشده اند. البته در بازی های Open-World این مسئله کاملا عادی است. طراحی شهر پاریس بسیار خوب است و کاملا با حال و هوای آن زمان همخوانی دارد. اما یکی از مسائلی که در بازی حضور موفقی ندارد، فیزیک است. فیزیک بازی چندان جالب نیست و در سطح خوبی قرار ندارد. بارزترین مثال در مورد اتوموبیل ها است که در بازی حتی در سنگین ترین تصادف ها هم خراب و نمی شوند و آثار تصادف در آن ها دیده نمی شود و فقط در زمانی که دیگر عملا  به درد نمی خورند منفجر می شوند.
مهدی باقرزاده بازدید : 189 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی Adventure Pinball: Forgotten Island همانطور که از نامش پیداست یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. در این گیم شما با طلسمی از طرف یک شیطان مبارزه خواهید کرد و باید جزیره ی خود را نجات دهید. در این طلسم شما با اژدها ، آتشفشان های فعال ، کوسه های خون آشام اطراف جزیره و غیره مبارزه می کنید و در آخر می بایست طلسم را شکسته و بازی را به پایان ببرید.
در این بازی کامپیوتری دقت و به کار بردن هوش بسیار اهمیت دارد و هر عمل شما عکس العملی خواهد داشت که باید با تفکر همراه باشد. در بازی، شما رقابت هایی نیز با توپی نقره ای خواهید داشت که بقای شما در بازی به این رقابت ها بسته است پس سعی کنید بازی را هوشمندانه دنبال کنید. این بازی پین بال ماجراجویی از نظر گرافیک نیز بسیار خوب بوده و به صورت سه بعدی طراحی گشته است و عموما مورد علاقه و توجه کاربران بوده است. این Game که سایت پاتوق یو آن را برای شما عزیزان مهیا نموده است به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و می توان گفت بر روی تمام pc ها قابل اجراست و برای تمام سنین مناسب می باشد.
مهدی باقرزاده بازدید : 97 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نسخه بلک باکس بازی کامپیوتری  Arcania: Fall Of Setarrif v 1.1496.0.0

نام بازی: Arcania: Fall Of Setarrif v 1.1496.0.0
پلتفورم : pc
ژانر: Add-on (Standalone) / RPG (Rogue / Action) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 11.12.2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 11.12.2011
تاریخ انتشار در اروپا : 11.12.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games
مد بازی : سینگل پلیر
حمایت توسط : Spellbound Entertainment
درجه بندی سنی : 12
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه جدید به همراه آخرین آپدیت بازی زیبای Arcania: Fall Of Setarrif تحت عنوان Arcania: Fall Of Setarrif v 1.1496.0.0 هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . در بازی Arcania: Fall Of Setarrif v 1.1496.0.0 سرنوشت خود را تعیین می کنید . قدرت شیطانی و شومی سرزمین های شرقی Argaan را تاراج کرده و به سمت شهر ساحلی Setarrif در حال پیش روی می باشد، از طرفی دیگر شاه روبار( Rhobar) سوم ارتش شاهانه خود را برای تسخیر آخرین شورشیان به حرکت در آورده.البته تا اینجا جای نگرانی نیست چون مشکلات دیگری هم وجود دارد که می توان به بسته شدن مسیر Setarrif توسط فوران های آتشفشانی اشاره کرد.و نتیجه تمامی گفته ها به قهرمان بی نام و نشان این بازی و متحدانش بستگی دارد.بدانید که جنگ تمام نشده است .پادشاه دستور داده است تا histroops را به تصرف Setarrif در آورید . از تمامی نیرو های خود برای رسیدن به ایت امر خطیر و بسیار مهم استفاده کنید .اما جالب است بدانید نه سربازان شما و نه مردم آماده چنین کاری نیستند .این امر در خصوص سربازان ویژه شما نیز برقرار است !تجربه ی یک ماجراجویی جدید و پر از هیجان را در بازی  Arcania: Fall Of Setarrif v 1.1496.0.0 تجربه کنید . این بازی دارای سبک ماجراجویی اکشن است که در دسامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Nordic Games منتشر شد و سازنده ی آن نیز Spellbound Entertainment میباشد .ویژگی های بارز این بازی :
•تجربه بخشی هیجان انگیز از Argaan
• بازی گزیده هایی از تاریخ برای متحدان معروف خود را دارد
• دشمنان جدید، سلاح، زره و مهارت های رزمی.
• آشنایی با شخصیت های جدید در حالی که تلاش برای کشف مناطق ناشناخته همچنان ادامه دارد .
• زمان لازم برای انجام بازی : 4~8
• مکان های جدید و محیط زیست (گدازه / ساحل / غار).
• دارای امکان خلق کرکتر های جذاب توسط خود گیمر
این بازی بر اساس لیسانس رسمی نوردیک در اختیار شما کاربران محترم وبسایت میهن دانلود قرار گرفته است. نسخه ریپک این بازی دارای کیفیت صدا و ویدیو ی 100 درصد میباشد .فایل اجرایی این بازی بعد از نصب دارای فایل انحصاری میباشد ! * نصب و راه اندازی های اضافی Softa (از DirectX، ویژوال C + +، PhysX) از جمله موارد دیگری است که برای شما پیش بینی شده است .بازی به راحتی نصب و اجرا میشود و تمامی زبان های زنده دنیا به جز روسی را دارا میباشد .
مهدی باقرزاده بازدید : 108 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Sonic The Hedgehog 2D 2011 : همیشه وقتی نام سونیک میاد همه یاد کنسول محبوب سگا میفتند.خوب حق هم دارند چون در آن زمان محبوب ترین بازی سگا بود که هیچ وقت از یاد نمیرود. با وجود نسخه های جدید و پیشرفت های بازی در سه بعدی شدن بازی سونیک هنوزم خیلی ها علاقه مند به همان سبک بازی هستند که اینبار شما میتوانید نسخه دو بعدی گرافیکی بازی محبوب و قدیمی سگا را در کامپیوترتان اجرا و بازی کنید.
مهدی باقرزاده بازدید : 113 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.


مهدی باقرزاده بازدید : 94 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

stronghold3 cover small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 


مهدی باقرزاده بازدید : 130 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی جدید Global Ops Commando Libya
Global Ops Commando Libya عنوان یکی از بهترین و جدیدترین بازی های به سبک اکشن بوده که در اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی bitComposer منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Spectral Games ساخته شده است.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی زیبا دارم.لیبی در طول گذر زمان و تاریخچه ی نداشته ی خود مشهور به دولت های بی ثبات است. لیبی به طور سنتی به سه منطقه اصلی به نام‌های «اقلیم طرابلس»، «فزّان» و «بَرقه» بخش می‌شود که این سه منطقه در زبان‌های غربی به ترتیب Tripolitania و Fezzan و Cyrenaica نامیده می‌شوند. جنگ مداوم مدنی و درگیری های نظامی این کشور را احاطه کرده است.بازی Global Ops - Commando Libya یک بازی اکشن ویدویی بوده که به جد میتوانم بگویم یکی از بهترین های اکشن امسال خواهد بود.گیمر در این بازی در نقش یکی از فرماندهان گروه بین المللی بوده و وظیفه دارد تا با شورشیان داخلی و اختلالگران مبارزه کنید.در یک جمله آرامش را به لیبی برگردانید.انواع و اقسام سلاح های پیشرفته در این بازی به نمایش گذاشته میشود.
مهدی باقرزاده بازدید : 173 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Martial Arts Capoeira 2012

Martial Arts Capoeira 2012 : یادش بخیر پای پلی استیشن 1 مینشستیم و بازی تیکن رو با دوستان انجام میدادیم و همیشه هم یکی از فراد قدرتمند آن eddy بود که با حرکات رقص مانند خودش که نوعی ورزش رزمی به نام capoeira برزیلی است حریفان را بر زمین میخکوب میکرد که البته خیلی ها نمیدانستند حرکات یک نوع ورزش رزمیست ..حالا بعد آن همه سال شاید بتوانید بفهمید که این ورزش رزمی چگونه است.. تیکنی دیگر در راه است در جمع حریفان قدرتمند و قدر رزمی کار capoeira .. بزنید و از تکنیکتان استفاده کنید تا حریفان را مغلوب کنید.هر چه رقص پا و تکنیک شما برترباشد قدرت شما بیشتر است..جامها و افتخارات در انتظار شماست.پس تمرین کنید و با حرکات خود حریفان را از میدان به در کنید.گرافیک بازی عالیست و پیشنهاد میکنیم این بازی رو از دست ندید..


مهدی باقرزاده بازدید : 97 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Angry Birds v2.0.0 Cracked GAME Merry Christmas

  نسخه جدید دوم بازی محبوب پرندگان خشمگین که به مناسبت کریسمس 2012 ساخته و ویرایش شده و مراحلی بالغ بر 300 مرحله دارد و شما را ساعتها سرگرم خواهد کرد..موضوع بازی از این قرار است كه پرندگان كوچك و زیبایی در حال زندگی آرام خود هستند كه ناگهان یك روز متوجه میشوند كه تخم هایشان دزدیده شده و با كمی تحقیق متوجه میشوند كه دزد تخم ها خوك هایی هستند كه در همسایگی این پرندگان زندگی میكنند . و این پرندگان تصمیم به نابودی خوك ها میگیرند تا تخم هایشان را از چنگ خوك ها در بیاورند.
شروع بازی و مراجل ابتدایی به شما یاد خواهد داد كه در این بازی چگونه باید عمل كنید . به دلیل همین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممكن است فرض كنید با یك بازی ساده رو به رو هستید.اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد.


مهدی باقرزاده بازدید : 141 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

: بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده و Strategy First Inc آن را به تازگی برای PC منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، در بازی تخریب پذیری محیط به شکل خیره کننده ای صورت می گیرد به طوری که شما می توانید بیش از بیست هزار شی را نابود کنید و همین مسئله هیجان مسابقه را بسیار افزایش خواهد داد ، امکان استفاده از وسایلی برای نابود سازی یا تخریب دیگر ماشین ها نیز وجود دارد و شما می بایست از آنها برای از بین بردن رقبای خود بهره ببرید ، در بازی 47 وسیله نقلیه به همراه ماشین های سنگین مانند : بولدوزر و تانک و...قرار داده شده و هرکدام ویزگی و برتری نسبت به یکدیگر دارند و گیمر می تواند از میان آنها یکی را برای انجام مسابقات انتخاب نماید ، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد و تا ظرفیت 16 نفر در محیط آنلاین در نطر گرفته شده است ، همانطور که گفته شد بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی به همراه گیم پلی بسیار روان و خیره کننده است یکی دیگر از ویژگی های برتر نسخه جدید استفاده از صداگذاری بسیار خوب و قرار دادن آهنگ های زیبا در آن است که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد
مهدی باقرزاده بازدید : 117 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/qyqiv8x03g4zdx7pze5.jpg

 

داستان نزدیک به یک قرن از اتفاقات شماره اول و جریانات گلادوس و شل می گذرد. حالا دیگر وضع آزمایشگاه Aperture بسیار تغییر کرده و حالا به ساختمانی متروکه تبدیل شده است. گلادوس از کار افتاده و هوش مصنوعی های دیگر فرصتی برای ابراز وجود پیدا کرده اند. همین طور شل هم به خوابی فرو رفته که آزمایشگاه  Aperture به او القا کرده است.شاید در ابتدا برای بازی کننده جای تعجب باشد که گلادوس و شل که جزو ارکان اصلی شماره اول بودند و آزمایشگاه Aperture  که لوکیشن اصلی آن بود , همگی در سکوت باشند و نقششان در بازی کم رنگ شود. اما وقتی که با ویتلی آشنا شوند می فهمند که این شماره هم به داستان های گلادوس و شل مربوط می شود !ویتلی که وضع آزمایشگاه را بسیار وخیم می بیند تصمیم می گیرد شل را از خواب بیدار کند. اما از نادانی اش به اشتباه گلادوس را هم بیدار می کند و همین مسئله بهانه ای است برای شروع داستان شماره دوم بازی  Portal. شل در ابتدا از وضعیت آزمایشگاه تعجب می کند و از ویتلی می خواهد که برای او توضیح دهد که در این ۱۰۰ سال چه بلایی بر سر آزمایشگاه آپرچر آمده است.  ویتلی هم برای این که او را با فضای حال حاضر آزمایشگاه آشنا کند , یک مقدار معمای ساده برای او در نظر می گیرد و بازی کننده را به بخش تمرینی بازی می فرستد تا در آن جا برای معما های بسیار سخت بازی آماده شود.
اگر نسخه یک را بازی کرده باشید مطمئنا از این نسخه نخواهید گذشت . بازی شدیدا شما را درگیر معماهای پازل مانند خود میکند به عبارتی شما در این بازی فسفر بیشتری نسبت به دیگر بازی ها خواهید سوزاند .
مهدی باقرزاده بازدید : 66 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
The Warriors 2011 : بازی جدید و زیبای اکشن جنگجویان برای دارندگان کنسول محبوب پلی استیشن 2 ..همانطور که میدانید دیگر بازی های آنچنانی جدید برای سونی 2 به بازار نمی آید و آمدن اینگونه بازی ها خبر خوشحال کننده ای برای دارندگان این کنسول میباشد..
آمریکا در دهه 70 : تبهکاران و جوانان آمریکایی در قالبهای گروهی و گتگستری دست به اقدامات شورش و دزدی و باج گیری مینمایند و پلیس در این میان درمانده است. شما نیز جوانی هستید که در پی بیکاری شدید آمریکا دست به ساخت گروهی کوچک تبهکاری میزنید اما کم کم با گروه خودتان و در بازی پیشرفت میکنید تا جایی که به یکی از مخوفترین و قدرتمندترین باندهای تبهکاری کشور میشوید و کل پلیس ایالت دنبال شماست..
بازی اکشن و زیبا و دارای گرافیک عالی میباشد و زد و خوردها و استفاده از سلاح های گرم و سرد در بازی شما را وارد دنیای تبهکاری مینماید.. اگر از علاقه مندان بازی های اکشن هستید پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.

دانلود با حجم 2.8 گیگابایت و فرمت iso !

http://www.dlfox.com/dl/image/17/WARRIORS.jpg

مهدی باقرزاده بازدید : 96 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود Assassin’s Creed: Revelations – بازی عقیده قاتلان

ePatogh.CoM | پاتوق اینترنتی

بازی Assassin’s Creed: Revelations ؛ تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin’s Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال 1092 تا 1296 میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند.

در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه 9 نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد.

مهدی باقرزاده بازدید : 92 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Earth Defense Force Insect Armageddon 2012 : یک بازی سوم شخص تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Vicious Cycle Software ساخته شده است . ماجرای این بازی مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد که حشرات خطرناک و کشنده ای به سمت زمین می آیند و شما باید با آن ها مقابله نمایید. شما در این بازی نقش "رعد آلفا" را دارید ، کسی که در برابر موج عظیمی از حشرات و روبات های دشمن به جنگ می پردازد. حشرات کشنده در شهر دترویت حضور دارند و تنها کسی که می تواند جلودار این حشرات باشد ، گروه دفاعی زمین یا همان EDF می باشند. گرافیک بازی به مقدار بسیار زیادی بهبود پیدا کرده ولی هنوز هم اثراتی از بازی های تیراندازی قدیمی در این بازی دیده می شود. کنترل وسایل نقلیه اصلاح شده است و تانک ها و وسایل جنگی عظیم نیز دست خوش تغییراتی شده اند. به طور کلی ، این نسخه از بازی ، از نسخه های پیشین بسیار حرفه ای تر ساخته شده و عیب های زیادی از بازی برطرف شده است.

دانلود با حجم 4.2 گیگابایت با فرمت ISO و کرک معروف SKIDROW !

Earth Defense Force Insect Armageddon 2012


مهدی باقرزاده بازدید : 170 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ePatogh.CoM | پاتوق اینترنتی

دانلود battlefiled 3

بازی«میدان نبرد» (Battlefield) که شهر تهران را صحنه نبرد میان ایران و آمریکا ساخته بود با تحریم خودجوش ایرانیان مواجه شد.در این بازی نیروهای آمریکایی که همیشه نقش حامیان صلح و ثبات و حقوق بشر را در فیلم ها و بازی ها دارند، این بار به خود جرات داده و به جنگ با مردم ایران روی آورده اند. این بازی یک بازی تیراندازی اول شخص است و اگر یک ایرانی این بازی را انجام دهد، معنی آن این است که در فضای مجازی اسلحه به دست گرفته و به همراه آمریکایی ها علیه میهن خود و برادران هموطنش می جنگد!

میدان نبرد ۳(Battlefield 3) در سایت های خارجی عرضه شده است و معمولاً متعاقباً انتظار می رفت این بازی در فروشگاه ها و سایت های داخلی بازی عرضه شود. امّا نکته جالب ماجرا این است که هیچکدام از این فروشگاه ها این بازی را عرضه نکرده است.
ابتدا از یکی فروشگاه ها شنیدیم که خرید و فروش این بازی مجازات ۳ ماه زندان دارد(!) که بیشتر به شایعه می­مانست. فروشگاه دیگری که به فروش بازی می پرداخت دلیل عرضه نکردن این بازی را عِرق ملّی بیان کرد صحبت های متصدی آن فروشگاه به نوعی جالب بود. او اینگونه بیان کرد: «با حکومت و مسئولین کاری ندارم، حمله به ایران غیر قابل قبول است.»

مهدی باقرزاده بازدید : 124 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Angry Birds Classic HD v1.6.3.1: نسخه HD از بازی کلاسیک و محبوب پرندگان خشمگین در قالب ورژن جدید عرضه شد. شاید ارتقا مراحل به بیش از 240 مرحله طرفداران این بازی رو اینبار شاد کنه!موضوع بازی از این قرار است كه پرندگان كوچك و زیبایی در حال زندگی آرام خود هستند كه ناگهان یك روز متوجه میشوند كه تخم هایشان دزدیده شده و با كمی تحقیق متوجه میشوند كه دزد تخم ها خوك هایی هستند كه در همسایگی این پرندگان زندگی میكنند . و این پرندگان تصمیم به نابودی خوك ها میگیرند تا تخم هایشان را از چنگ خوك ها در بیاورند.
شروع بازی و مراجل ابتدایی به شما یاد خواهد داد كه در این بازی چگونه باید عمل كنید . به دلیل همین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممكن است فرض كنید با یك بازی ساده رو به رو هستید.اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد.

Angry Birds Classic HD v1.6.3.1


مهدی باقرزاده بازدید : 115 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

New Year Eve Screensaver + Animated Wallpaper 2012 : مجموعه ای فوق العاده زیبا از اسکرین سیورهای بسیار زیبای مخصوص کریسمس 2012 همراه با والپیپرهای انیمیشنی متحرک برای هر چه زیباتر کردن صفحه دسکتاپ. این اسکرین سیورهای گرافیکی و فوق العاده زیبای میباشند و در سایتهای خارجی برای فروش گذاشته اند که شما میتوانید به رایگان دانلود کنید..

OS: Windows 7, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT | 34.46 MB

مهدی باقرزاده بازدید : 109 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


دانلود بازی با حجم Chicken Invaders 4: Ultimate Omelette

حجم:26مگابایت

دانلود بازی حمله مرغها 4 که یکی از جالب ترین و پر طرفدار ترین بازی ها در سراسر جهان است .

((لطفا مارا از نظرات خود درمورد این بازی بهره مند کنید.))
مهدی باقرزاده بازدید : 115 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی Call of Duty Modern Warfare 3 هشتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر 2011 توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است.
داستان بازی ادامه داستان زیبای جنگهای مدرن در نسخه های پیشین است که شما در نقش نیروی ویژه ارتش آمریکا در جهت خنثی کردن نقشه های شوم یک تیم شرور روسی که به دستور دولت روسیه ماموریت های خرابکارانه خود را انجام می دهند، تلاش می کنید .
داستان این بازی دقیقا از ادامه پایان نسخه Modern Warfare 2 رقم می خورد. Vladimir Makarov بازگشته و کاپیتان John "Soap" MacTavish  و  کاپیتان John Price
بازی عالی و بسیار روان  در حالت مالتی پلیر یا چند نفره از ویژگی های خاص این بازی است.
روی هم رفته Call of Duty 8 Modern Warfare 3 را می توان به جرات زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2011 نامید !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 589
  • بازدید کلی : 20,675